Išorinio vertinimo rezultatai
Plačiojo įsivertinimo išvados. Įsivertinimas atliktas vadovaujantis Neformaliojo švietimo mokyklų veiklos kokybės išorinio vertinimo tvarkos aprašu (2014m.)
Privalumai |
Trūkumai |
Tobulinti pasirinkti mokyklos veiklos aspektai 2017/2018 m.m. |
Įstaigos kultūra 1.1.1. Vertybės Vaiko ugdymas ir ugdymasis 2.1.2. Ugdymo turinio planavimas 2.1.3. Ugdymo (si) aplinkos (vidaus ir išorės),priemonių atitiktis vaikų amžiui ir poreikiams 2.3.2. Vaikų pažangos ir pasiekimų vertinimo rezultatų panaudojimas Švietimo pagalba vaikui 3.2.2. Pagalbos, paslaugų organizavimas Įstaigos valdymas 5.2.1. Vadovavimo principai, lyderystė 5.3.3. Patalpų naudojimas
|
Įstaigos kultūra 1.2.2. Informacija apie įstaigos veiklą Vaiko ugdymas ir ugdymasis 2.2.4. Ugdymo metodai Bendradarbiavimas su tėvais (globėjais) 4.1.1. Tėvų dalyvavimas vaikų ugdymo (si) procese 4.2.2. Tėvų pedagoginis švietimas
|
Vaiko ugdymas ir ugdymasis 2.1.3. Ugdymo (si) aplinkos (vidaus ir išorės),priemonių atitiktis vaikų amžiui ir poreikiams |